Måndag

Hej bloggen!

Har verkligen inte haft ork med bloggandet menmen igår va jag på gymmet sen träffa jag felicia en snabbis fick tillbaks några kläder som hon låna :) sen spendera jag också på att kolla på Rocky höhöh älskar verkligen Rocky filmerna asså den människan som inte gillar Sylvester Stallones filmer är det verkligen lågstatus till er! Menmen idag blev det skola ganska chill sen åkte jag till min gudfar fick pengar och en parfym mee like ;) aja nu bir det Rocky 4 sen blir det att na-na :P

Jag fick ju fråga hur jag ser på kärlek...

Alltså allt beror på för ibland tycker man att kärlek är hur underbar som helst och ibland tycker man att det är skit... Men som sagt allt beror på till person till person... Sen jag blev tillsammans med min man så har jag tyckt att kärlek är det finaste som finns för han betyder verkligen allt för mig och blablabla hhaha nee skoja men asså när vi typ har stora gräl så aa tycker man inte precis att kärlek är så kul men när man väl har funnit sin man eller sin fina pojkvän/flickvän så är man hur lycklig som helst. Men det finns också människor som tycker att kärlek är bara en lek och också älskar att förstöra andras förhållande och sen hoppas jag också nån gång i framtiden att det händer dem alltså om människan har gjort nåt ont mot nåt förhållande så hoppas jag att den personen får igen och förstår hur smärtan är och all skit aja hoppas ni förstår vad jag menar..

PUSS

Kommentarer
Postat av: sara

Vad intressant du berättar:) kan inte du fortsätta att med tex kärleks tema? Alltså det finns ju en hel del som kanske behöver lite tips och mm:P

2010-08-17 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0