Bockaberg imon.

Hej bloggen!

Är verkligen en tråkig tjej. Förlåt att jag inte har varit så aktiv men mår piss tänker på saker och massa skit men aja... Idag var jag på skolan och börja lära känna den nya klassen får se hur det går på lägret om man kommer närmare varandra och kan börja vara säg själv istället för att vara blyg... menmen efter skolan så åkte jag direkt till min älskade älskling fick låna några saker och speciellt hans jeans skjorta och kommer sakna honom ska ju på läger med alla ettor och jaaaa jag är etta igen bytte linje... menmen tre dagar puff jag klarar mig men segt det finns typ ingen tekning där och kommer dö seriöst.... Tror inte det är bara jag som är sms freak hahah ne skoja men ni förstår :) menmen som tur är så har jag Cissi som också ska med men hon går i den andra klassen... ska nog fixa mig till sängs och sova lite har bara sovit 5 timmar två dagar i rad och det är inte okej eller vad säger ni? Man behöver ju sin skönhetssömn ;)

 

Ps. Tog den här låten från Lorena och den är sjukt skön!

kolla in hennes blogg oxå :) --> http://lorenalopez.blogg.se

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0